dastar dastar .

dastar

توريست پذيرترين كشورهاي جهان را بشناسيد!

به كجا سفر كنيم؟ 

زيباترين شهرها براي مسافرت را بشناسيد!

بوداپست (مجارستان): اين شهر يكي از زيباترين شهرهاي جهان شناخته شده است و يكي از بزرگ‌ترين‌هاي اتحاديه اروپا و پايتخت مجارستان است. مجسمه‌ها و آثار تاريخي اين شهر و معماري بي‌نظير آن جذابيت خاصي به اين شهر بخشيده است. 

  

  • ·        رم (ايتاليا): رم شهري محبوب در ميان اكثر ايرانيان است و آثار ديدني و بناهايي ناب دارد علاوه بر آثار بي‌نظير و زيبا آن غذاهاي ايتالياي خوش‌طعم دارد كه زيباي رم را دوچندان كرده است. پيتزا و اسپاگتي رم از غذاهاي معروف است كه بايد آن را امتحان كنيد امتحان نكردن آن به ضرر شما حساب مي‌شود. با رزرو بليط تهران – رم در آژانس كي سفر مستقيم به رم برويد و از سفر خود لذت ببريد. 

  

  • ·        بروگس (بلژيك): اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به معماري و سبك قرون‌وسطي علاقه داريد بروگس بهترين گزينه است. بيشتر آثار اين شهر به ثبت يونسكو رسيده است. در اين شهر كنسرت، جشنواره و تئاتر زيادي برگزار مي‌شود. برج زنگ و ميكل‌آنژ يكي از شاهكارهاي تاريخي بروگس است. 
  • ·        ونيز (ايتاليا): ونيز در ذهن اكثر افراد شهري است كه روي آب قرار دارد و در شمال شرقي ايتاليا قرار دارد. آب و هوا و ويژگي‌هاي منحصر آن در جذب گردشگران نقش بسزايي دارد اكثر افراد ونيز را شهر عشق مي‌دانند.
  • ·        فلورانس (ايتاليا): فلورانس شهر كليساها و منبع هنر و زيبايي است. سبك معماري فلورانس قديمي است و موزه‌ها و آثار زيادي در اين شهر وجود دارد كه بازديد كردن از آن خارج از لطف نيست‌.
  • ·        ريودوژانيرو (برزيل): اين شهر دومين شهر كشور برزيل محسوب مي‌شود و سومين متروپليس آمريكاي جنوبي است. اكثر جشن‌هاي خياباني در اين شهر برگزار مي‌شود. زيبايي‌هاي اين شهر سواحل شگفت‌انگيز و كارناوال‌ها آن است.
  • ·        پراگ (جمهوري چك): پراگ پايتخت و بزرگ‌ترين شهر جمهوري چك محسوب مي‌شود. اين شهر يكي از قديمي‌ترين شهرهاي اروپا است كه قدمت ۱۱۰۰ ساله دارد و سبك معماري و آثار آن قرون‌وسطايي است كه به جذابيت‌هاي پراگ افزوده است‌.
  • ·        آمستردام (هلند): اين شهر يكي از پرطرفدارترين شهرها در مواقع شب است جذابيت آمستردام در شب بي‌نظير و خاص است. اين شهر در گذشته يكي از معروف‌ترين و پردرآمدترين شهرهاي تجاري بوده است. اين شهر از آن دسته شهرهاي است كه جشن‌هاي زيادي در آن برگزار مي‌شود و اكثر هنرمندان در نقاط مختلف به اين جشن مي‌آيند.
  • ·        پاريس (فرانسه): فرانسه شهر عشق و عاشقي است و يك شهر رمانتيك به‌حساب مي‌آيد. اثر معروف لوور يكي از جذابيت‌هاي پاريس است علاوه بر زيبايي‌هاي پاريس غذاهاي بي‌نظير آن نيز به زيبايي آن افزوده است. برج معروف ايفل يكي از مكان‌هاي مناسب براي گردش و عكاسي است. تور پاريس و يا بليط تهران پاريس را مي‌توانيد از كي سفر بخواهيد و با خيال راحت سفر كنيد.
  • ·         ليسبون (پرتغال): پرتغال يكي از بهترين مقاصد گردشگري اروپا محسوب مي‌شود و به خاطر بزرگي آن منبع هنر و فرهنگ، آموزش، تجارت به شمار مي‌رود.

چه كشورهاي در سال ۲۰۱۹ بهترين مقاصد گردشگري شناخته شده است؟

  1. سنگاپور: سنگاپور يكي از بهترين كشورهاي آسيايي شناخته شده و از محبوبيت بالايي برخوردار است. اگر به دنبال كشوري با تكنولوژي فرا مدرن هستيد سنگاپور بهترين انتخاب است. سنگاپور كشوري است با بهترين شهربازي‌ها و مراكز تفريحي كه سفر را براي شما دلپذير مي‌كند در كنار تفريحات بي‌نظير رستوران‌هاي لوكس و خاص آن به همراه منوي از غذاهاي خوشمزه سفر را براي شما به‌يادماندني‌تر خواهد ساخت. ارزان‌ترين تور سنگاپور را با بهترين كيفيت و امنيت را از كي سفر خريداري كنيد.
  2. 2.     اسپانيا: اسپانيا يكي از كشورهاي است كه مي‌تواند انتخاب و يا باب ميل هر سبك و سليقه‌اي باشد. در حال حاضر تور اسپانيا در حال رقابت با تورهاي فرانسه، ايتاليا، انگليس و اروپا است. اسپانيا كشوري است كه شب‌ها تا اوايل صبح رقص و پاي‌كوبي در آن برپا است. جذابيت‌هاي گردشگري آن طبيعت، آب و هواي مديترانه‌اي و غذا و فرهنگ آن است در ضمن به خاطر آب و هواي خوب آن در همه سال ميزبان گردشگران زيادي است.

  1. 3.     كانادا: تور كانادا يكي از بهترين تورهاي است كه هركسي آرزوي رفتن به آن را دارد. كانادا در همه فصول سال جذابيت‌هاي خاص خود را دارد اما اكثر گردشگران فصل تابستان را انتخاب مي‌كنند. معماري مدرن و سبك جديد امكانات آن جذابيت خاصي به كانادا بخشيده است.
  2. 4.     آفريقاي جنوبي: آفريقاي جنوبي در قسمت جنوب قاره آفريقا قرار دارد كه از طرف ديگر اقيانوس اطلس و هند در اطراف اين قاره قرار دارند. اين كشور تنها كشوري است كه سه پايتخت دارد يك پايتخت اداري به اسم پرتوريا پايتخت قضايي آن بلوم و سومين پايتخت آن كه از همه بزرگ‌تر است كيپ‌تاون نام دارد. جاذبه‌هاي گردشگري آفريقاي جنوبي در كيپ‌تاون و ژوهانسبورگ قرار دارد توصيه مي‌كنيم غذاهاي محلي اين مناطق را از دست ندهيد.
  3. 5.     كلمبيا: كلمبيا كشوري است كه هرروز يك فستيوال خاص دارد و در اكثر فستيوال‌هاي معروف آن تعداد گردشگران آن دوچندان خواهد شد. تعداد گردشگران به‌خصوص در زمان كريسمس و جشن استقلال كلمبيا زيادتر مي‌شود. اين كشور جاذبه‌هاي گردشگري زيادي نظير موزه سانت كلارا، كليساي سان‌فرانسيسكو، ميدان بوليوار و باغ گياه‌شناسي بوگوتا دارد.
  4. 6.     تايلند: جديدترين تور گردشگري كه جاي خود را در ميان ايرانيان پر كرده است تور تايلند است كه رتبه بالاي را هم در جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است. معروف‌ترين تور تايلند تور پاتايا است كه مي‌تواند بهترين خاطرات را براي شما رقم بزند.

ارزان‌ترين تورهاي داخلي و خارجي را با بهترين امكانات و كيفيت را از آژانس مسافرتي كي سفر بخريد. كي سفر بهترين برنامه‌ها را براي شما تدارك ديده است با كي سفر از سفر خود لذت ببريد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۳۳ توسط:dastar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :